Класний керівник

Класна година на тему:

 "Мої керовані дії в разі виникнення надзвичайної ситуації"

Практична частина

Інтерактивна вправа «Повторення правил дорожнього руху:https://learningapps.org/view13848314 

Знайдіть 10 перешкод на картинці, що блокують шлях евакуації зі школи

Пройдіть онлайн-тести «Безпека в побуті. Безпека в громадських місцях» за покликаннямhttps://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4215018

Основні теоретичні аспекти:

Попереджувальний сигнал «ПОВІТРЯНА ТРИВОГА!». Про надзвичайні ситуації повідомляють по радіо чи телебаченню.

Для того, щоб людина увімкнула радіо чи телевізор, використовують звуковий сигнал – завивання сирен, переривчасті гудки на підприємствах. Пам’ятай, що це є попереджувальний сигнал , «ПОВІТРЯНА ТРИВОГА!».

Правила поведінки під час повені. Недарма в народі кажуть, що найстрашніші для людини – це вода і вогонь. Повінь дуже часто буває після багатосніжної зими. Рівень води в річці, озері піднімається, в результаті чого затоплюється певна місцевість. Отримавши попередження про затоплення, необхідно терміново:

·        вийти в безпечне місце – на височину (попередньо відключивши воду, газ, електроприлади);

·        якщо повінь розвивається повільно, необхідно перевести майно в безпечне місце, а самому зайняти верхні поверхи (горища, дахи будівель), в крайньому   разі забратись навіть на  дерево;

·        для того, щоб залишити місця затоплення, можна скористатися човнами, катерами та всім тим, що здатне утримати людину на воді (колоди, бочки, автомобільні камери тощо);

·        коли людина опинилася у воді, їй необхідно скинути важкий одяг та взуття, скористатись плаваючими поблизу  засобами й чекати допомоги.

Правила поведінки під час пожежі. Вогонь здавна став надійним помічником у житті людей. Разом з тим, необережне поводження з ним може призвести до виникнення пожежі. Тож,  ось алгоритм дій на цей випадок:

·                     Закрийте усі вікна, щоб не створювати протяг;

·                     Коли виникла пожежа, телефонуй за номером 101;

·                     Електроприлади, що знаходяться під напругою, гасити водою ні в якому разі не можна. Їх треба вимкнути з розетки, інакше вас вдарить струмом;

·                     При перших ознаках загоряння слід відключити подачу газу;

·                     Горіння легкозаймистих рідин ліквідується за допомогою вогнегасника, щільної тканини або піску;

·                     Якщо вам не вдається самостійно ліквідувати вогнище загоряння, негайно залишіть квартиру і чекайте приїзду рятувальників;

·                     Вхідні двері слід щільно закрити,  не замикаючи на ключ. Якщо є можливість, прокладете в щілини між дверима і прорізом мокрі ганчірки, щоб полум'я не поширювалося за межі квартири.

Правила поведінки у разі загрози чи ведення бойових дій:

·                   закрити штори або жалюзі (заклеїти вікна паперовими стрічками). Вимкнути живлення, закрити воду і газ.

·                   взяти документи, гроші і продукти, предмети першої необхідності, медичну аптечку;

·                   відразу залишити житловий будинок, сховатися у підвалі або у найближчому сховищі;

·                   попередити сусідів про небезпеку, допомогти людям похилого віку і дітям;

·                   без крайньої необхідності не залишати безпечне місце перебування;

·                   проявляти крайню обережність; не варто панікувати.

- Запам’ятайте, діти, ці правила. Але у всіх випадках ми маємо дотримуватися одного правила: Метушня та паніка недопустимі в надзвичайних ситуаціях!



1 вересня 2021/2022 навчальний рік












Пам`ятка безпечного користування інтернетом


Година спілкування в 6 класі в рамках БЖ "Здоров'я дорожче за золото" на тему: "Спорт - складова здорового способу життя!

28 січня в 6 класі була проведена година спілкування на тему «Спорт – складова здорового способу життя»  Метою якої була ознайомити з видами спорту, значенням фізичних вправ для здоров’я людини та її успішному майбутті. На занятті здобувачі освіти ознайомилися з видами спорту, переглянули відео «Цікаві види спорту країн світу, Спорт навиворіт», розгадували ребуси, загадки, відповідали на питання вікторини про спорт,  зробили веселу руханку.пригадали про корисну їжу для організму людними під час гри «Завжди, іноді, ніколи». Завершили годину  спортивною грою, настільним тенісом.  







День пам'яті жерт голодоморів 1932-33 рр.

Голодомор 32-33 років – одна з найтрагічніших подій за всю історію нашої країни. Багато хто, виживав, поїдаючи мертвих тварин: котів, собак, птахів, щурів, навіть деяких жуків. Крім цього, люди харчувалися рослинами: кропива, листя деяких дерев і навіть їх кора. Були зареєстровані досить часті випадки канібалізму. За весь час голодомору загинуло приблизно 3 – 3,5 мільйонів людей. 

27 листопада учнів 6 класу вшанували пам`ять загиблих біля пам`ятного знаку жертвам голодомору.


Пам'ятаємо минуле заради майбутнього!

    В рамках патріотичного виховання, що забезпечує оптимальні умови розвитку у школярів вірності до Батьківщині, з метою затвердження у свідомості і почуттях школярів патріотичних цінностей, поглядів і переконань, поваги до культурного та історичного минулого України 26 листопада для учнів 6 класу була проведена інформаційна хвилина «Нам є на кого рівнятись!», мітинг-реквієм біля обеліска Слави «Героям, загиблих в боях за свободу та незалежність  нашої Батьківщини»






Всесвітній день доброти - день добрих справ!

 13 листопада шестикласники долучились до Всесвітнього дня  доброти, в який прийнято робити добрі справи.  Для учнів питання сміття надактуальне!!! Адже школярі розуміють, що вони - останнє покоління, котре може ще щось змінити. 

Чисте довкілля - це рівень свідомості екологічної культури особистості! 

 




12 листопада у 6 класі була проведена бесіда

 "Про безпеку на дорозі" 

Під час якої повторили правила дорожнього руху, розглянули загальні обов’язки пішоходів та отримали пам’ятку "Правила безпеки при переході вулиці"





5 листопада в 6 класі в рамках тижня БЖ «Іскру гаси до пожежі, бо вогонь не знає межі» була проведена година спілкування  на тему: «Вогнегасники: види і призначення, застосування», метою якої була ознайомити здобувачів освіти з типами вогнегасників за різними характеристиками: за обсягом та вмісту балона, за принципом переміщення, за типом роботи. Учні запам'ятали будову вогнегасника, повторили правила поведінки під час пожежі.






Немає коментарів:

Дописати коментар

  3 березня 2021 року, на базі КЗ «Великосеверинівська ЗШ І-ІІІ ступенів, Позашкільний центр» відбувся перший етап змагань обласної Гімназі...